Whirlwind nieuws

Automatische incasso door Whirlwind

De meeste relaties die bij ons gebruik maken van webhosting, ontvangen twee maal per jaar een factuur. Er zijn ook relaties waarbij we eens per kwartaal factureren. Voor degenen die het prettig vinden dat deze bedragen automatisch worden afgeschreven, bieden we automatische incasso aan. Dit bespaart u tijd en u bent er dan zeker van dat de betalingen op tijd worden uitgevoerd.

Lees verder

Uw Whirlwind-factuur betalen met iDEAL

Sinds medio oktober kunt u onze facturen via iDEAL betalen indien u een rekening heeft bij ABN Amro (inclusief Fortis Bank), ASN Bank, Friesland Bank, ING Bank, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of Triodos Bank. In het e-mailbericht dat u ontvangt nadat wij een factuur hebben gestuurd, vindt u een link waarmee deze online betaald kan worden. De betaling loopt via uw eigen bank. Evenals bij een gewone overboeking is de veiligheid gegarandeerd. Er zijn geen extra kosten aan verbonden.

Lees verder

Een digitale kerstkaart, ook iets voor u?

Stuurt u nog steeds kerstkaarten per post? Dan is een digitale kerstkaart wellicht een geschikte oplossing voor u. Door uw kerst- en nieuwjaarsgroet per e-mail te versturen, bespaart u op druk- en verzendkosten, belast u het milieu minder en heeft u er minder werk aan. Bovendien kan een digitale kerstkaart voorzien worden van extra's zoals animaties en geluid; u bepaalt zelf van welke mogelijkheden u gebruik wilt maken.

Lees verder

E-mailen via familiedomeinnaam

De meeste particulieren gebruiken een e-mailadres van hun internetprovider dat bijvoorbeeld eindigt op @xs4all.nl of @tele2.nl. Indien zo'n gebruiker van provider wisselt, dient hij al zijn contacten te informeren over het nieuwe adres. Dat kan de nodige rompslomp opleveren: uw kennissen moeten het adres in hun adresboek wijzigen en u kunt desondanks e-mail mislopen. Het is beter om een e-mailadres zoals rob@famjansen.nl in gebruik te nemen, waarbij u zelf de naam achter de apenstaart bepaalt.

Lees verder

Haal meer uit uw webstatistieken

Analytics, de bezoekersteller van Google waar veel websites gebruik van maken, biedt de mogelijkheid om de resultaten van uw website in kaart te brengen. Bijvoorbeeld door het aantal ingevulde contactformulieren in een grafiek weer te geven. Ook is het mogelijk om bij te houden waar bezoekers afhaken tijdens een bestelproces. Verder is een koppeling met AdWords, het advertentiesysteem van Google, ook interessant: u ziet dan wat 'betaalde' bezoekers op uw website doen.

Lees verder