E-mailings

E-mail is een uitstekend medium om klanten op de hoogte te houden van uw producten en/of diensten. Het resultaat van e-mailings is goed meetbaar, u kunt precies zien waarin uw doelgroep interesse heeft, de verzendkosten zijn laag en u kunt inspelen op de actualiteit.

Middels digitale mailings kunt u bijvoorbeeld acties of andere aanbiedingen naar uw doelgroep communiceren. Voor het bereiken van een hoge respons is het raadzaam uw klanten in segmenten in te delen. Een op de ontvanger afgestemde nieuwsbrief is namelijk een uitstekende manier om nieuwe producten en/of diensten gericht onder de aandacht te brengen en herhaalaankopen te bewerkstelligen.

Social media

Met de komst van sociale media zoals Facebook en Twitter werd aangenomen dat e-mailmarketing op de achtergrond zou raken. Uit onderzoek blijkt echter dat e-mailmarketingacties vaak effectiever zijn dan acties op sociale media als wordt gekeken naar de extra omzet die is gegenereerd. Dit komt onder meer doordat de inhoud van e-mailmarketingberichten steeds vaker en beter op de interesses van de ontvanger wordt afgestemd.

Dat e-mailmarketing onverminderd populair en effectief is, komt ook doordat gebruikers dankzij mobiele telefoons en tablets vaker hun e-mail controleren dan voorheen. Het is dan ook aan te raden zo veel mogelijk e-mailadressen van uw klanten te verzamelen en deze indien mogelijk te segmenteren in doelgroepen.

Voor onze opdrachtgevers ontwikkelen wij zowel nieuwsbriefsjablonen als e-mailhandtekeningen. Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie.

Referenties

Hieronder treft u enkele referenties aan van projecten die wij hebben uitgevoerd op het gebied van e-mailings. Zie het onderdeel Referenties voor meer voorbeelden.

Alzio

Voor Alzio verzorgt Whirlwind een digitale nieuwsbrief die een aantal keren per jaar wordt verzonden. De nieuwsbrief is onder andere interessant voor bewoners en/of bestuurders van appartementencomplexen.

Lees verder

Lilianders

Onder de naam Lilianders verzorgt Lilian Gijsbers diverse workshops, geeft ze lezingen en is ze actief als coach. Inspiratie, eigenzinnigheid en spiritualiteit spelen hierbij een belangrijke rol. Lilianders houdt niet alleen een weblog bij, maar verstuurt ook een e-mailnieuwsbrief.

Lees verder

Isa Translations

Vertaalbureau Isa Translations uit Maastricht verstuurde enkele keren per jaar een e-mailnieuwsbrief naar haar klanten, gebaseerd op een door Whirlwind ontwikkeld sjabloon.

Lees verder