Whirlwind nieuws

Whirlwind schrijft AdSense-artikel voor SitePoint

Met Google AdSense is het mogelijk om gerichte advertenties op websites weer te geven. Om hiermee goede resultaten te behalen, is het belangrijk om de banners op een goede manier in de website te integreren. Op basis van onze jarenlange ervaring met AdSense op verschillende sites, heeft Jorrit Diepstraten een artikel geschreven over hoe website publishers het meeste uit deze advertentiedienst kunnen halen. Op 16 juni 2016 is het artikel getiteld How to Monetize Your Website with Google AdSense op SitePoint.com gepubliceerd.

Lees verder

Succesvolle Spielwarenmesse voor Q-Bricks

Van 27 januari tot en met 1 februari 2016 vond in Nürnberg voor de 67e keer de jaarlijkse Spielwarenmesse plaats. De Spielwarenmesse is de grootste speelgoedbeurs ter wereld en wordt bezocht door meer dan 70.000 bezoekers uit 120 landen. Als vertegenwoordiger van het bouwstenenmerk Q-Bricks in de Benelux waren wij ook op deze beurs aanwezig. Q-Bricks was te vinden in een eigen stand in de hal voor producenten en aanbieders van technisch en educatief speelgoed.

Lees verder

Whirlwind verkoopt 1.500ste RAL-kleurenwaaier

Naast de projecten die we voor onze opdrachtgevers uitvoeren, exploiteren we zelf ook meerdere webconcepten. Eén van deze websites is RALkleuren.com, een online kleurengids van het RAL-coderingssysteem. RALkleuren.com en de vertalingen van deze site richten zich op NederlandDuitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Italië en Spanje. Via deze websites, die dagelijks duizenden bezoekers trekken, verkopen we sinds maart 2015 fysieke kleurenwaaiers. Inmiddels zijn meer dan 1.500 kleurenwaaiers verkocht.

Lees verder

Logo in piepschuim, ook iets voor u?

Een van onze werkruimtes hebben we recent gedeeltelijk opnieuw ingedeeld. Om deze 'update' af te ronden hebben we het Whirlwind-logo in piepschuim laten maken en aan een wand bevestigd. Het gaat om XPS-hardschuim (geëxstrudeerd polystyreen) wat door zijn fijne en stevige structuur een ideale oplossing is voor dit soort decoratie. De letters en de vormen zijn door Piepschuimlogo.nl gemaakt en in de juiste kleur gespoten. Heeft u ook interesse in zo'n piepschuimlogo? Wij zijn u daarbij graag van dienst.

Lees verder

Whirlwind verkoopt 1000ste RAL-kleurenwaaier

Naast de projecten die we voor onze opdrachtgevers uitvoeren, exploiteren we zelf ook meerdere webconcepten. Eén van deze websites is RALkleuren.com, een online kleurengids van het RAL-coderingssysteem. RALkleuren.com en de vertalingen van deze site die zich op Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Italië en Spanje richten, trekken dagelijks duizenden bezoekers. Sinds half maart verkopen we zelf fysieke kleurenwaaiers via deze websites. Inmiddels zijn meer dan 1000 kleurenwaaiers verkocht.

Lees verder