Adserva

Website & huisstijl

www.adserva.nl

Adserva richt zich op administratievoering, fiscaliteit en financieel advies. De website beschikt over een frisse vormgeving en onderscheidend fotomateriaal. Niet alleen de website is door Whirlwind ontwikkeld, maar ook de huisstijl.

De website is geheel vormgegeven volgens de huisstijl en bevat onderscheidend fotomateriaal. De website geeft een overzicht van de diensten van Adserva. Daarnaast wordt op de pagina 'Over Adserva' achtergrondinformatie over het bedrijf gegeven, bijvoorbeeld wat de uitgangspunten zijn en wie de oprichter is. Uiteraard bevat de website ook een contactpagina waarop de contactgegevens en openingstijden zijn vermeld. Door middel van een e-mailformulier kan de bezoeker contact opnemen.

Mobiele versie

De website van Adserva is voorzien van een mobiele versie. Hierdoor kan de website ook op smartphones zoals de iPhone op gebruiksvriendelijke wijze gebruikt worden. Zo is de lay-out afgestemd op het kleinere scherm en zijn bijvoorbeeld knoppen vergroot zodat daarop eenvoudig gedrukt kan worden.

Bezoek Adserva.nl

Screenshots

Huisstijl

Voor Adserva heeft Whirlwind het briefpapier, de enveloppen en de visitekaartjes vormgegeven. Hierbij hebben we alle huisstijluitingen qua lay-out op elkaar afgestemd zodat een herkenbare uitstraling is ontstaan.

Uitnodigingskaart

Voor Adserva hebben we een uitnodigingskaart ontworpen. Door middel van deze kaart werden de cliënten uitgenodigd voor de opening van het bedrijf. Op deze middag bij Het Muithuis in Langenboom werd een roofvogelshow en een barbecue gehouden. In plaats van relatiegeschenken werd geld gedoneerd aan een goed doel: Stichting Lucai.

Autobelettering

Voor Adserva heeft Whirlwind een ontwerp gemaakt voor autobelettering. De opvallende Citroën DS3 is op basis van deze impressie beletterd. Het dak en de zijspiegels zijn in de donkerpaarse huisstijlkleur uitgevoerd en het logo is op beide deuren geplaatst. Het logo is ook op de achterzijde van de auto afgebeeld, evenals het (internet)adres.

Verjaardagsmail

Voor Adserva heeft Whirlwind ook een verjaardagskaart ontworpen. De digitale kaart wordt op hun verjaardag per e-mail naar klanten gestuurd. De e-mail ziet er feestelijk uit en geeft ook de naam van de ontvanger weer. Vanzelfsprekend is deze uiting ook in de huisstijl uitgevoerd. De attentie wordt door de klanten van Adserva erg op prijs gesteld.

Digitale nieuwsbrief

Adserva heeft naast de website een digitale nieuwsbrief in het leven geroepen. Door middel van deze periodieke nieuwsbrief kunnen cliënten en geïnteresseerden per e-mail op de hoogte blijven van ontwikkelingen die voor het MKB van belang zijn. De nieuwsbrief wordt gratis aangeboden en een bezoeker kan zich eenvoudig via de website inschrijven. Overigens is het mogelijk om op elk gewenst moment af te melden.